Wednesday, July 23, 2014

අපි මෙහෙම හැසිරෙන්නේ ඇයි......? ..... අවසාන (9) කොටස....

පිඩනය ඔස්සේ ගොඩනැගෙන ස්වීයත්වය



මෙම ලිපි පෙල සම්පූර්ණයෙන්ම කියවූ කල ඔබ සියළු දෙනාට නියමාකාරයෙන් සමාජය ගැන අප ජීවත් වන පරිසරය ගැන අප ගැන යම් අවබෝධයක් ලැබුනාට සැක නැත.. මෙම අවසාන ලිපියෙන් අප දැන ගනිමු කුමක්ද මේ පීඩනය හමුවේ.. එක් එක් පුද්ගල වයස් ඛාණ්ඩ යටතේ ස්වීයත්වය හෙවත් පෞරුෂත්වය  ගොඩ නැගෙන්නේ කියා.. අපි  තවත් දවසක අළුත් ලිපි පෙළකින් එක් වෙමු .. දිගටම රැදී ඉන්න.. අද ලිපියෙන් අර අප කළින් කතා කළ හැම ලිපියකටම සම්බන්ධ ලින්ක් එකක් දානවා.. ගිමන් නිවන නිම්තෙරත් එක්ක රෑදී ඉන්න ඔබට දැනුමින් විනෝදයෙන් දැනුවත් කිරීම තමයි අරමුණ.. එහෙනම් මෙන්න කලින් කියවපු නැති අය.. කියවන්න ලිපි..



මා පෙර පෙර පරිච්ඡ්‍ෙදයේ ස`දහන් කලේ සමාජ පීඩනය ගොඩ නැගෙන අන්දමයි. මෙම පරිච්ඡ්‍ෙදය ඔස්සේ සාකච්ඡා කිරීමට යන්නේ මේ උක්ත දැක්වූ සමාජ පීඩනයට පුද්ගලයන් දක්වන ස්වීයත්වයන් විමසා බැලීමටය.පහසුව ස`දහා මෙය කාණ්ඩයන්ට බෙදා ගැනීමට අදහස් කලෙමි.


ළමුන්


නීතියෙන් ළමුන් ලෙස පිළිගන්නේ අවුරුදු 18ට වඩා වයසින් අඩු පිරිමි හෝ ගැහැනුන්ය. මෙහිදී ළමුන්ගේ ප‍්‍රධාන කාර්යය වන්නේ අධ්‍යාපනය ලැබීමය. මෙහිදී පාසලක් ගත් කල විවිධාකාරයේ ස්වීයත්ව හිමි ළමුන් සිටි.

බහුතරයක් ළමුන් හැසිරීමේදී නිතරම ප‍්‍රශ්න මගින් තම දැනුම වර්ධනය කර ගැනීමට උත්සහ දරයි. එනම් 1 සිට 4 දක්වා මෙම ප‍්‍රවනතාව දැකගත හැකිය.නමුත් ඇතැම් ළමුන් මෙම චර්යාව සිදු නොකරයි.

ඇතැම් ළමුයි ප‍්‍රවේගකාරි චරිතයන් හිමි අය වෙති. මොවුන් නිතරම සිදුකරනුයේ අනෙක් ළමයිනට හිරිහැර කිරීමටත් අසභ්‍ය වචන භාවිතයත් , ගුරුවරුන් දෙන අවවාද නොපිලිගැනීමත්. පන්තියේ කිරීමට දෙන වැඩ නොකිරීමත් පාඩම ඉගැන්වෙන අතර තුර විවිධාකාර වල වැඩ නිරත වීමත්ය. මෙයට බොහෝ දුරට සිදුවී ඇත්තේ කුමක්දැයි විමසා බැලිය යුතුය. මෙම ළමයින් ඉපදුනේ මේ ආකාරයට නොවේ. මොවුන් බලාපොරොත්තු වු පරිදි ආදරය කරුණාව නොලැබීමත්. පවුල් පරිසරයත් සමාජයෙන් මෙම දරුවා කොන් වීමත් නිසා මෙම දරුවන් තව තවත් ප‍්‍රචන්ඩකාරීවේ. ෆොයිඞ්ගේ න්‍යායට අනුව මොවුන්ගේ අවධි 5 සම්පූර්ණ වීමේදී යම් ගැටළුවක් මතුවී ඇති බවට සැක නැත.

මා දන්නා කුඩා දරුවකුගේද මෙවැනි චරිත ලක්ෂණද පවති. ඔහුගේ පවුල් පරිසරය ගත් කල මව කුඩා කල සිට නොමැත. පියා ද පිටරටට ගොස් ඇත. තම අත්තම්මා සම`ග සිටින මෙම කුඩා දරුවා ප‍්‍රචන්ඩකාරි ලෙස හැසිරෙයි. අප සැමවිටම හොදින් කතා කිරීමේදී ප‍්‍රකෝපකාරි ස්භාවය අඩුවන අතර ටික වේලාවකට පසු නැවතත් පුරුදු පරිදි පසුවේ. මොහුගේ මෙම ස්වීයත්ව ලක්ෂණයට මා දකිනා ආකාරයට හේතු දෙකක් ඉදිරපත් කළ හැක. එක් හේතුවක් ලෙස මොහු කුඩා කල දෙමාපියන්ගේ ආදරය අනුකම්පාව නොලැබීම නිසා ප‍්‍රචන්ඩකාරී ලෙස හැසීරීමත් එක්කෝ අන් අයගේ අවධානය මොහුවෙත ඇදගැනීම ස`දහාද මෙලෙස හැසිරීමට පෙලඹීමට හේතවුක් ලෙස දැක්විය හැක. මොහුට ලැබෙන සමාජ පීඩනය නම් අන් ළමුන්ට දෙමාපියන්ගේ රැුකවරණය තිබීමත් මොහුට එම ආදරය අඩුපාඩු නිසා ඇතිවන මානසික පීඩනයත් නිසා මෙලෙස හැසිරීමට හේතු ලෙස දැක්විය හැකිය.

ළමුන් සමහර අය ප‍්‍රචන්ඩකාරීවන්නේ කුඩා කල සිට ඔහු පවුලේ දෙමාපියන්ගේ ප‍්‍රචන්ඩ වුවද සිදුවේ. නමුුත් තවත් දේ ඇත. වර්තමානයේ පවතින කුඩා ළමුන් ස`දහා ප‍්‍රචාරය වන කාටුන් මගින් චරිත මනසෙහි දෝන්කාර දේ. මෙම නිසාද ළමුන් එකිනෙකා ප‍්‍රචන්ඩ කාරී වේ.

ළමුන් අතර විවධ වු ස්වියත්වයන් පවති. ඒ අතර  නිශ්ශබ්ද චරිත මොවුන් ලැජ්ජාවෙන් ඇඹරෙමින් කිසිදු උත්තරයක් නොදී සිටීමට උත්සහ දරයි. අනෙක් ළමුන් අතරේද මේවැනි අය කොන් වී සිටි. මොවුන්ගේ සිත් තුල නිතැතින්ම සිතිවිලි දෝරේ ගලයි. සෑම විටම කල්පනාවක පෙලෙමින් සිටි. මෙයට හේතුවන්නට ඇත්තේ මොවුන් යම් මානසික පීඩනයක් මත සිටිනා බවයි.  පවුල් පරිසරය තුල දෙමාපියන්ගේ අනිසි බලපෑම් මත හෝ සමාජය දෙස ඔහු හෝ ඇය දරනා අදහස නිසා මෙලෙස වන්නට ඇත. කෙසේ නමුත් අප දැනගත යුතු කරුණක් නම් මෙවැනි දරුවන්ගේ ස්වීයත්වය ගොඩනැගී ඇත්තේ බාහිරින් කුඩා කල ලැබුනු අත්දැකීම් මත බවයි.

තවත් ළමුන් ශාරීරිකව දුර්වලතාවයන්ද මෙයට බලපානු ලබයි. සමහර ළමුන්ට අකුරු හ`දුනාගැනීමට පවා අපහසුය. මොවුන්ට ලියන්නට කියවන්නට අපහසුය. මොවුන් නිතැතින්ම උත්සහ දරන්නේ බාහිර දෑ ස`දහා යොමු වීමටය. අනෙක් ළමුන් මෙවැනි ළමුන්ට විහිළු තහළුවට හසුකර ගනී. මොවුන් මානසිකව පහතට ඇද දමති. සමාජයට මෙවැනි ළමුන්ට සළකන්නේ පහත් මට්ටමකිනි. එනම් තමාගේ විනෝදය ස`දහා විවිධාකාර වු විහිළු තහළු මගිනි. මොවුන් මානසිකව ඇද වැටේ. මෙය මානසික වර්ධනය දුර්වල අයටය.

සමහර ළමුන් බාහිර පෙනුම යම් යම් විකෘතියනට හසුවී සිටි. ඔවුන්ට නිතැතින්ම සමාජයෙන් හොද මෙන්ම නරකද සිදුවේ. එනම් මොවුන් ගැන විවිධාකාර නම්වනම් පවසා මොවුන් අපහසුතාවයට පත් කරයි. තවද මොවුන්ට මානසිකව ඇදවැටීමට විවිදාකාර වු කි‍්‍රයාදාමයන්ට යොමුකර ගනිති. මෙම නිසා මොවුන් සියළු දෙන හැසිරෙන්නේ සමාජයට බියෙනි.

තවද වැඩිහිටියන් ඇසුරු කරන කුඩා දරුවන් පවසන වදන්ද ඔවන්ගේ හැසිරීමද සමවයස් ළමුන් මෙන් නොව. මොවුන්ගේ වදන් මගින් අනෙක් ළමුන්ද මෙවැනි දෑ වලට පෙළඹේ. දැනට මත්ද්‍රව්‍ය යන්ට පෙළඹිමත් සිදුවේ. පාසල් වල පවතින තූල් වැනි මත් වෙන දෑ ළමුන් අතර බෙදා ගැනීමට මෙවැනි ළමුන් පෙළඹේ. මත්වන පෙති , මත් ද්‍රව්‍ය යනට පෙළඹුණු දරුවන් තම වටා රොක්වන යහළුවන්ද මෙයට පොළඹවා ගනිති. මොවුන්ටද සමාජයේ පීඩනයන්ට යොමු වීමටද සිදුවේ එනම් මොවුන් සමාජයෙන් කොන්වීමත් සම`ග මොවුන් තව තවත් මෙවැනි කි‍්‍රයාවන්ට පෙළඹේ. එක් පාරක් පොලිස් කූඩුවට ගිය ළමයාගේ බිය හා සැකය නැතිවි යන්නේය. නැවතත් මොවුන් පෙළඹෙන්නේ පෙරපරිදිම කි‍්‍රයාත්මක වීමටය.

තවත් ළමුන් කුඩා කළ ලිංගිකව ආකර්ෂණය වේ. මෙම නිසාද ළමයා මානසිකව අපහසුතාවයනට පත්වේ. වර්තමානයේ ගැහැණු පිරිමි භේදයක් නොමැතිව ලිංගිකව ආකර්ෂණයන්ට පත්වේ. මෙය සිදුවන්නේ ළමුන් කුඩා කල සිට දන්නා අදුනන අය අතිනි. එනම් නෑදෑයන් හිත මිතුරන් අතරිනි. මෙයින් ළමයා මානසිකව ඇද වැටේ. මොවුන් සමාජ ඇසුරට බිය වෙති. වර්තමානයේ මෙවැනි සිද්ධියක් සිදු උවහොත් නීතියේ උපකාරය ඇතත් එහිදී මෙම ළමයාගෙන් නිතර නිතර ප‍්‍රශ්න කිරීමත් මෙම සිද්ධිය රටේ ප‍්‍රසිද්ධ වීමත් මොවුන්ට සමාජයෙන් දකින ඇස නිසා මානසික ඇද වැටෙති.

තවද මෙලෙස ආකර්ෂණය වීම නිසා මානසික පීඩනයන් ඇතිවේ. මෙලෙසින් දරුවා හීන උන්මාදයක් ඇතිවේ. ළමයා සමාජයෙන් කොන්වීමද සිදුවේ. මෙම දරුවාට දෙමාපියන්ගෙන් ද යහළු යෙහෙළියන්ගෙන්ද පාසලෙන්ද කොන්වීම මානසික ඇ`දවැටීමක්  සිදුවේ. මෙයින් ළමයා සමාජයට බියවීමද සිදුවේ. සමාජයෙන් ඈත්වීමද සිදුවේ. මෙයින් ළමයාගේ ස්වීයත්වයද දැඩි ලෙස බලපෑම් ඇතිවේ.

 තවද වත්මන් ළමුන් පෙර සිටි ළමුන් මෙන් නොව බුද්ධිමත් බවින් වැඩි පිරිසක් බව වැඩහීයයි.මෙයට හො`දම උදාහරණ ලෙස  දක්ෂ ගායකයන්, වාදකයන්,  රංගන ශිල්පීන් ,චිත‍්‍ර ශිල්පීන් , නර්තන අංශයෙන්, පරිගණක අංශයෙන් නිවේදන කථික භාෂාව හැසිරවිම යන මේ හැම අතින්ම ඉදිරියට පැමිණ ඇත. මෙයට ජනමාධ්‍යය ආගමනය සිදුවි ඇත. මෙම නිසා කුඩා කල සිටම ජනප‍්‍රිය වීම නිසා එක් අතකින් සමහර ළමුන් අධ්‍යාපනයද අඩාල කර ගනි. නමුත් මොවුන්ගේ දක්ෂතාවයන්ගෙන් ඉදිරියට යෑම හැකියාව ලැබී ඇත.

තවද විභාගයට බියත් සමාජයෙව් විභාග අසමත් වූවන් දක්නා කෝනයත් සමාජ පීඩනයෙහි එක් අංගයකි. විභාගයෙන් අසමත් ළමයා සලකන්නේ මෝඩයකු ලෙසය. සෑම තැනකදීම එනම් රැුකියාවකදී පවා විභාගය බලපායි.කෙසේ හෝ මෙයද ප‍්‍රබල සමාජ පීඩනයක් වී ඇත. සමස්ථානික ලෙස ගත් කල සමාජයෙහි කොතරම් දක්ෂ වුවද අධ්‍යාපන සහතිකය මත සිට පුද්ගලයන්ට ගරු කිරීමට පෙළඹෙයි.
යෞවනයන් හා යෞවනියන්

මෙකල සිදුවන මානසික හා කායික වෙනස් වීම් නිසාත් හෝමෝන කි‍්‍රයාකාරීත්වයත් නිසා මොවුන් යම්තාක් දුරට ප‍්‍රවේගකාරී ලක්ෂණ මතුවේ. මෙකල විරුද්ධ ලිංගික ආකර්ෂණය නිසා දෙමාපියන්ගෙන් හා සමාජයේ වැඩිහිටි පුද්ගලයන්ගේ දැඩි පීඩනයක් හා වාරණයන්ට හසුවේ. මෙම නිසා මොවුන් මානසික අතින් මෙන්ම කායික අතින්ද පීඩනය පිටකර ගනී. අසම්මත පේ‍්‍රමයන් මත එල්බ සිය දිවි නසා ගැනීමටත් පෙළඹේ.

මෙම කාලයේ ආදර සම්බන්ධතා වලට පෙළඹීමට හේතුවක් ලෙස පෙන්වා දිය හැකි හේතූන් කිහිපයක් ඇත.

1.    හෝමොන කි‍්‍රයාකාරීත්වය නිසා විරුද්ධ ලිංගික ආකර්ෂණය

2.    නිවාසින් (දෙමාපියන්ගෙන් , සහෝදර සහෝදරයින්ගෙන් ) නොලැඹෙන ආදරය පෙම්වතකුගෙල් ලබා 
       ගැනීම

3.    සමාජයෙන් ලැබෙන පීඩනය (සමවයස් යහළුවන්ගේ පෙළඹවීම මත)

4.    ටෙලිනාට්‍යයන්ගෙන් හා චිත‍්‍රපට ගීත යන්ගෙන් පෙන්වන සුන්දර ලොවක් ලෙස ආදර සම්බන්ධතා 
       හැදින්වීම

5.    සමාජයෙහි සෑමතැනම දක්නට ලැබෙන සිද්ධියක් ලෙස  දැකීම

6.    ආර්ථික දුෂ්කරතා නිසා පෙම්වතකුගෙන් හෝ පෙම්වතියකගෙන් මුදල් ස`දහා

මෙවැනි කරුණු නිසා තරුණයන් මෙන්ම කුඩා දරුවන්ද මෙයට පෙළඹෙන්නේ උක්ත කරුණු නිසා බව මාගේ මතයයි..

තවද මෙකල පවතින දුර්මතයන් හා සමාජයෙන් මොවුන්ගේ මනසෙහි ඇතිකරන සිතිවිලි විවිධය. මා දන්නා පරිදි බහුතරයකගේ අදහස නම් කෙසේ හෝ මොවුන් ආදර සම්බන්ධතා ආරම්භ කර තම සහකාරිය පිට යෑම වැලැක්වීමට දරුණ ලෙස නීති රීති දමති. ඇතැම් අය තම සහකාරීයගේ කන්‍යාභාවයද නැති කරති. මොවුන් සිතන්නේ එලෙස සිදුකලහොත් පිට යෑම වැළැක්වෙන බවයි. කොතෙකුත් උත්සහ දැරුවද මොවුන්ගේ අදහස් වෙනස් කිරීමට අපහසුය. මක්නිසාද යත් මොවුන්ගේ යහළුවන් සම`ග සිටිමේදී සමවයස් ඇසුරෙන් ලැබෙන අදහස් බහුලව පිළිගන්නා බැවිනි.

තවද සමහර පුද්ගලයන් පෙම්වතියන් දෙතුන්දෙනා ඇසුරු කරති.එයට හේතුව මොවුගේ මනසට සමාජයෙන් වැටි අත්තේ පෙම්වතියන් දෙදෙනෙක් ඇසුරු කිරීම ජයග‍්‍රාහී පුද්ගලයන් ලෙසය. (පොරක් යන සංකල්පය) සමාජයේ යථා ස්වරූපය මෙයයි. මෙලෙසින් සිතන පෙම්වතුන් අසරණ ගැහැණු ළමුන්ගේ ජීවත විනාශ කර දමති.

තවමත් අප සිටින්නේ පැරණි සංස්කෘතිය බදාගෙන බැවින් කන්‍යාභාවය පිලිබ`ද විශ්වාසය තබති. මෙම නිසා මෙවැනි පෙම්වතියන් කවදා හෝ වෙනත් විවාහා වීමකට යෑමේදී මානසික ආතතියටත් සමාජයට මුහුණ දීමටත් නොහැකි වීම නිසා විවිධ වු ප‍්‍රයෝගයන් ඇති කර ගනිති. එයින් සමහරක් නම් තමාට යකුන් වැහීම. මානසික රෝගයන් ඇති බව පෙන්වීම වැනි දෑ වලට යොමු වෙති.

තවත් ගැහැනු ළමුන් එලෙසින්ම පිරිමි ළමුන් දැලේ දා ගැනීමට උත්සහ දරති. මොවුන්ද පෙර කී පරිදි පෙම්වතා පොළඹවා ගනු ලැබෙති. මෙයට කෙසේ හෝ මෙහි කොතැන හෝ වැරැුද්දක් ඇත. එනම් මොවුන්ට සමාජයේන ලැබුණු පෙළඹවීමක් හෝ අත්දැකීමක් උපයෝගී වන්නට ඇත. මෙය ඔවුන්ගේ ස්වීයත්වයට ප‍්‍රබල ලෙස බලපා ඇත.

මෙයට සිදුකළ යුත්තේ කුමක්ද? අප එම ගැහැණු ළමයාට බැන වැදීම සාධාරනද? මෙයට පෙම්වතුන්ට බැන වැදිය හැකිද? සිතා බැලීමට ඇති හා පිළියම් ලබා දීමට ඇති ගැටළුවකි.

තවද සමහර යෞවනයන් විවාහයට බියවෙති. මෙයට හේතුව විරැුකියාව සමාජයෙන් ලැබුණු වැරදි ආදර්ශයන් නිසාය. තවද නිසි වයසෙන් විවාහ වීමට නොහැකි වීමද සමාජ පීඩනයට හසුවේ.

තවත් තරුණයන් විවිධ වු දේශපාලනික අදහස් නිසා පෞරුෂය වෙනස් කර ගනිති.

මැදිවියෙහි පසුවන්නන්.


මේ කාලය සමාජයෙන් ලැබෙන්නට අවශ්‍ය ගෞරවයයි. මොවුන් බොහෝ දෙනා  බලාපොරොත්තු වන්නේ අන් අයගේ අවධානය සමාජයේන් ලැබෙන ගෞරවයයි.

මොවුන්ට සමහර අවස්ථාවන්හීදි තමා කරනා රැකියාවද බලපායි. නගරයේ කුණු එක් කිරීම සිදුකරන්නාට සමාජයෙන් ලැබෙන්නේ පහත් ස්ථානයකි. නමුත් ඔහු සමාජ පීඩනය නිසා එම රැුකියාව නොකිරීමෙන් නගරයම අපිරිසිදු වේ.

මෙම පුද්ගලයන්ගේ පීඩනයන්ට රැුකියාවද බලපායි. ගුරුවරයකුට දක්වන සැලකිල්ලත් ඔහුගේ පෞරුෂයත් සමාජයේ පිළිගත් න්‍යායක් අනුව තිබිය යුතුය. නැතහොත් සමාජයෙන් කොන්කිරීම සිදුවේ. තම රැකියාවට සාපේක්ෂව මිල මුදල් වලට සාපේක්ෂණ සමාජය විසින් විවිධ පෞරුෂයන්ට මිනිසුන් පොළවයි.

ගණිකා වෘත්තියට පෙළඹීමත් විවිධ වු මත්ද්‍රව්‍යනට විකිනීමත් පෙළඹ වීමත් නිසා මස් මාංශ විකිණිමත් පුද්ගල චර්යාව හා පෞරුෂය වෙනස් ලෙසකට හසු කර ගනිති. මොවුන් කිසිදු දෙයකට බය නොමැති ලැජ්ජවක් නොමැති සමාජ වචනයෙන්ම කියතොත් තෙන්පරාදු වු අය වෙති.

රැකිවයාවද එක් අතකින් පෞරුෂය ස`දහා බලපානු ලබයි.

මහල්ලන් 



මොවුන්ට ගැටළුව නම් මොවුන්ගේ පෞරුෂත්වයට හේතුවු කරුණු අතර මරණයට බිය වීමත් සමාජයෙන් මරණය පිලිබ`ද ඇති කර ඇති සංකල්පත් ආගමික පරිසරය තුල මරණින් මතු ජීවිතය පිලිබ`දවත් ඇති කර ඇති දෘෂ්ටීන් නිසා මොවුන් විවිධ වු  මානසික දුර්වලතාවයන්ට පෙළඹේ.

ලිංගික වශයෙන්ද දුබල වීම නිසාත් සමාජයෙන් පීඩනයන්ට හසුවෙති. තනිකම පාළුව නිසාත් මොවුන් විවිධ වු මානසික දුබලතාවයන්ට මෙන්ම කායික දුබලතාවයන්ට හසුවෙති.

මේ කාලය බහුතරයක් යොදා ගන්නේ පෙර කී වැරදි දෑ මැකීමට පින්දහම් වලට යොමුවීමය. මෙයට ප‍්‍රබල හේතුව වන්නේ ආගමික පෙළඹවීමත් (වේද ග‍්‍රන්ථ වලට අනුව), නැතිනම් තමා කර කී දෑ මතු භවයෙහි ප‍්‍රතිසන්දි වන බව (බුදු දහම) , හෘද සාක්ෂියෙන් ගැලවීම වැනි කරුණු නිසාය.

තතු එසේ හෙයින් මොවුන් සිල් රැුකීමටත් ශාන්ත ගති ඇත්තවුන් ලෙස පෙන්වීමටත් උත්සහ දරති. බොහෝ මහළු මිනිසුන් ශාන්ත ගති ඇත්තවුන් ලෙස සමාජ ගත වේ. නැතිනම් මොවුන් සමාජය විසින් විවිධ වු පීඩනයන්ට හසු කරති.

දරුවන්ගෙන් ඈත් වීමත් තම බිරි`දගේ හෝ සැමියාගේ වියෝවත් නිසා මොවුන් තනිකම නිසාත් මානසික දුබලතාවයන්ට හසුවෙති.

වැඩිහිටි නිවාසයන්ට ගෙන ගොස් දැමීමත් නිසා මොවුන් මානසිකව දුබල වේ. සමාජයේ තම දූ දරුවන්ගේ උදව්වෙන් ජීවත් වන්නවුන් සේ තමාට නොමැතිකම නිසාද දුක් වෙති.



 සැමට ජය වේවා.....

*අළුත් ලිපිය ගැන කසාදෙ නම් කසාය හරි තිත්ත බෙහෙතකි..
අපි කතා කරමු .. මේ දේ ගැන ඉදිරි ලිපි වලින්.... හෙට සිට.... 

No comments:

Post a Comment