Wednesday, July 16, 2014

Life Is Beautiful (2012) | ජීවිතය සුන්දරයි. [සිංහල උපසිරැසි සමඟ]



චිත්‍රපට කියන්නේ අපේ ජිවිතයට සම්බන්ධ දෙයක්නේ... ඉතින් අපි විවිධ වු චිත්‍රපට බලන්න ආසයිනේ. මම අද ඔයාලාට චිත්‍රපටයක් අරන් ආවා.. මේකට සබ් කරලා නම් ටික කාලය්වෙනවා.. මේ චිත්‍රපටය බලලාම ඔයාලා අදහස් කියන්නකෝ..

මම බයිස්කෝප් සිංහලෙන් වෙබ් අඩවිය උදෙසා කල නිර්මාණයක් ... ඔයාලා දන්නවා ඇති නේ නේද බයිස්කෝප් සිංහලෙන් වෙබ් අඩවිය... ඒ ගැන ආයේ මම කතා කරන්නේ නෑ.. මම මෙහෙම කියන්නම් කෝ.. නොම්බර එකේ වෙබ් අඩවියක් කියලා... මම ඒකට දාපු ලිපිය එහෙම් පිටින්ම දානවා ඕන්.. මොකද නැත්තම් මට ආයෙත් කතාව මෙතන කොට කොට ඉන්න වෙනවා.....


උපුටා ගැනීම බයිස්කෝප් වෙබ් අඩවිය.. අයිතිකරු රංග මධුශංඛ නිසා ආයේ ඒක අහන්ඩ දෙයක නෑනේ...



මුලින්ම විකි සහෝදරයාට ස්තූති වන්ත වෙනවා, මේ කරන වැඩේට… අද මම ගෙනාවා තෙලිගු ෆිල්ම් එකක්… මේක මගේ දෙවන උපසිරසි ගැන්වීම….. මේ ෆිල්ම් එක IMDb 10 න් 6.2ක් අරන් තියෙනවා.. IMDb වල මේ වගේ රෑන්ක් එකක ගන්නවා කියන්නේ සුපිරී තමයි… මේ චිත්‍රපටය කරලා තියෙන්නේ Sekhar Kammula.. මේ ෆිල්ම් එක විනාඩි 167 පුරා දුවනවා…වාද බයිලා නැතිව කෙළින්ම කතාවට යමුකෝ.

ජීවිතය කියන්නේ ලාභ අලාභ නින්දා ප්‍රශංසා යස අයස දුක සැප කියන මේ සියල්ලෙන්ම පිරුණු එකක්නේ… ඉතින් මේ ජීවිතයේ වටින්නේ මොනවගේ දේවල්ද? එහෙම කිව්වොත් ඔයාලාට ගැටලුවක් වෙයි නේ? මෙහෙම අහන්නම්කෝ. ජීවිතයේ වටින්නේ සල්ලිද ආදරයද? මේ ෆිල්ම් එකේන් ඔයාට කියලා දෙන්නේ මේදේ ගැන.

මේ ෆිල්ම් එකේ සීනු,චින්නි සහ සත්යාද කියන්නේ සහොදර සහෝදරියෝ.. අම්මා එකපාරටම මෙයාලා මාමලාගේ ගෙදර යනවා…යද්දි පොරොන්දු ටිකක් ගන්නවා. සීනුට කියන්නේ කවදාවත් ගෑනු ළමයෙක්ගෙන් ප්‍රශ්න ඇති කරගන්න එපා කියලා. සත්‍යා ට කියන්නේ ඩොක්ටර් කෙනෙක් වෙනවා කියලා. චින්නිට කියන්නේ කවදාවත් අඩන්න එපා කියලා…

එච්චරයි කියන්නේ.. ඔයාලා මේක බලලම කියන්නකෝ…. බලලා මේ ප්‍රශ්නෙට උත්තරේ හොයාගන්න..එකපාරටම අම්මා මෙයාලාව මාමලාගේ ගෙදරට යවන්නේ ඇයි…. ? එයාලා වුණු පොරොන්දු ඉටුකරන්න පුළුවන් වේවිද? ෆිල්ම් එක බලලාම කොමේන්ට් පාරක් දාන්න.. මොකද මට දැනගන්න පුළුවන් ඔයාලා ඒ චිත්‍රපටයෙන් මොකක් හරි දෙයක් ගත්තා කියලා…
ඕන් එහෙනම් මේ චිත්‍රපටයේ පූර්ව ප්‍රචාරක පටයකුත් දැම්මා ඕන්....


මෙතනින් ගිහින් බාගන්න...... සිංහල සබ් එකත් මෙතනම ඇති... ටොරන්ට් තමා ඉතින් ඩව්න්ලෝඩි කරන්න වෙන්නේ......

No comments:

Post a Comment