Wednesday, March 19, 2014

අකුරු සතර....ගැන ෆීලින්... LOVE


අපට අපි කැමති දේ හම්බ වෙන්නේ බොහෝම අඩුවෙන්.. ඒත් අපි අපේ ජීවිතයට වෛර කරන්න හොද නෑ.. මොකද අපිට මේ හම්බ වෙලා තියෙන ජීවිතය ගොඩාක් වටිනවා.. මම මෙහෙම එකපාරට කියන්න විශේෂ හේතුවක් හින්දා.. ඒක මේ ලිපිය කියන් යද්දි හම්බ වෙයි...

මට මේ ලගදිම ෆීල් වුනා සින්දුවක්...

ගහක මල් පිපිලා පිපෙන්නේ
ඇයිද නොදන්නෙමී
හිතක මල් පිපිලා පිපෙන්නේ
ඇයිද නොදන්නෙමී
නුඹට සිත බැදුනේ කිමැයි මා
තවම නොදන්නෙමි
නුඹට සිත බැදි කාරණේ මා
තවම සොයන්නෙමී...

කතරෙ වැලි කැට හිරුට පෙම්බැද
ඇතත් ලෝ දහමින්
සොදුරු වැස්සට දැවෙන කතරත්
ආදරෙයි පණමෙන්
ලොවට නොපෙනෙන අරුම සෙනෙහස 
ඒ වගෙයි මනරම්
කරනුබැරි තහනම්

සදට සදහට සෙනෙහෙ පෑමුත් 
උදුල තරු කැටයම්
හිරුටපෙම් බැදි එකම තරුවක්
සිටිය නොහැකිද යම්
නුඹට නොහැගෙන මගේ ප්‍රේමය
ඒ වගේ මනරම්
පුදුමවෙයි නුඹ නම්


අහලත් ඇතිනේ.. මට ළගදී ෆීල් වුන සින්දුවක්.. ලස්සන අරුතක් නේ...  කොච්චර කොල්ලෝ කෙල්ලෝ හිටියත් හිතට වදින.. මොකක් දෝ කියා ගන්න බැරි මේව්වා එහෙකින් හිත හිර කරනවා.. (මේක අපි හැමෝටම පොදුයිනේ..නෑ වගේ ඉන්න එපා)

ඒ ෆිලින් එක කොච්චරද කිව්වොත් අනේ මන්දා... සෙනෙහස.. ආදරය .. වචන අරුත සොයන මට්ටමට පෙළබෙනවානේ.. අපිට ඇතිවන මේ විපර්යාසය වචනාර්ථ දෙන්න බොහොම අසීරුයි.. මොකද සිංහල ශබ්ද කෝෂයෙත් වචන හොයා ගන්න බෑනේ.. මම කලින් ලිපියකදීති කිව්වා ආදරෙයි කියන්නේ මොකක්ද කියලා .
එක එක්කෙනා නිර්වචනය කරනවා එක එක විදිහට.. 

කෙල්ලෝ ගැන අදහස් ටිකක් මගේ යාළුවන්ගේ තියරිය අනුව කියන්නද...
නම් ගම් කියන්නේ නැතිව කියන්නම්කෝ ටිකක්...

අපි යාළු උනොත් අක්කේ එක්කෝ ඒකිට කොල්ලෙක් ඉන්නවා..එක්කෝ වයස වැඩියි.. (මේක කියපු එකා නම් දැන් මට බනීද දන්නේ නෑ,)

අනේ බං බොක්කෙන්ම කරත් බං කෙල්ලෝ විශ්වාස කරන්න බෑ...

අපෝ කතා කරන්න එපා .. ඔය සබජෙක්ට් එකද.. 

ඉතින් මේ අදහස් මැද මගේ යෙහලියෝ කියන අදහසත් කියන්න එපායේ නැත්තම් කිසි බැලන්ස් එකක් නෑනේ..

කොල්ලෝ ගොඩක් අවස්ථාවාදීන්

අනේ නෑ එයාලා ගොඩාක් හොදයි..

විශ්වාස කරන්න බැරි අය.. 

ආපෝ.... මේ...

හරි මම මේ කියාගෙන එන තැනක් තියෙනවා .... පොඩ්ඩක් ඉන්න... මම කියන්නම්...
ආදරය කියනනේ මොකක්ද.. මම නම් හිතන්නේ අනෙකාගේ සතුට වෙනුවෙන් අනෙකාගේ ආරක්ෂාව වෙනුවෙන්.. අනෙකාගේ  ආත්ම ගරුත්වය වෙනුවෙන්... කැප කිරීම් කරන්න පුළුවන් වීම.. මම දකින විදිහට ආදරය.. නියම ආදරය කියන තුල මමත්වය කියන දේ නැති කරන්න ඕනේ.. මමත්වය තියෙනවා නම් එතන අත්මාර්ථකාමීත්වයක් තියෙනවා... සමහරුන්ගේ අර්ත දැක්වීම් තියෙනවා.. තමන්ට ආදරේ වෙන්න ඕනේ.. එතකොට තමයි ඒකා අනික් අයට ආදරේ වෙන්නේ කියලා... ඒත් මම දකින විදිහට මේක යම් ආත්මාර්තකාමීත්වයක් ගැබ් වෙච්ච අදහසක්.. මොකද මම ගැන හිතන තාක්කල් අනෙකා ගැන හිතන්න තියෙන සීමාව අඩු වෙනවා..

ආදරයේ විවිධ කැප කිරීම් කරන්න පුලුවන් වෙන්න ඕනේනේ.. ඒක නියම විදිහට ආදරය කරන අය නම් දන්නවා... මොකද මම දැකලා තියෙන බොහෝ ආදරයන් කෙලවර වෙන්නේත් මේ ආත්මාර්තයට ගිහින්..


නියම ආදරය තුල සිදුවන දේ අනෙකාගේ සතුටට තැනක් දෙන්න ඕනේ..එච්චරයි.. මේක ජීවිතයට එකතු කර ගන්න.. නියම ආදරයෙන් ඔබේ ජීවිතය සුන්දර කරගන්න .. එකිනෙකා මෙලෙස සිතා අනෙකා වෙනුවෙන් කටයුතු කර ජීවිතය සුන්දර කර ගන්න...


ගිමන් නිවන නිම්තෙර පැතුම.. වාසනාවන්ත ජීවිතයක් ඔබට....

No comments:

Post a Comment